2008. március 11., kedd

Új célcsoportok a Japántapasz-üzletben

A most induló ciklusban már nem MLM többé a Japántapasz-hálózat, bár az oktatásnak és a szponzorálásnak továbbra is nagy szerepe van. Ami fontos változás még, hogy kettéválasztottuk a termék-marketinget és oktatást (Japántapasz Klub), és a pénzkereseti lehetőséget (VIP-tagság).

Az egészség témákat központosítjuk, és új tréningekkel jövünk. Csütörtökön javaslatot teszek arra, hogy a deélőetti fő téma ezúttaé az öngyógyítás legyen, a hjrelvélben és a Zenit TV-ben meg kifejezetten terméktapasztalatokat ismertessünk, kérve és jutalmakkal is elismerve, ha vaalki hozzájárul a közös tudásbázis gyarapjtásához.

A délelőtti tréning, a hjrlevél, és az online egészség témák célcsoportja a betegek - annak ellenére, hogy a Japántapasz nem gyógytermék, és a többi sem tekinthető annak. Ám fel kellett ismernünk 5 év után, hogy hiába propagáljuk a megelőzést, tényleges fogyasztóink zömét betegek teszik ki. Az oktatásban és a kommunikációban ezentúl jobban szeretnék figyelni az ő igényeikre.

A kötelező szöveget - "Ha ön beteg, forduljon orcosához" - azzal egészítem ki, hogy az orvosokat és természetgyógyászokat, mint termékeink legfőbb közvetítőit, ezentúl kitüntetett figyelemmel kell kezelni a kommunikációban és az együttműködések keresésében (pl. kölcsönös linkelés). Az orvosokkal és természetgyógyászokkal összefogva szeretném megújítani a Hlapenz.hu oldalt is, mint erről korábban egy másik bejegyzésben részletesen is írtam. Egy olyan programnak, amely orvosok köré szervezi az önsegjtő betegcsoportokat, és ha sikerül legalább 100 szövetséges orvos szervezni a rendszer elindításához, ez új Hálapénz oldal sokat segíthet a romokban jeverő egészségügy legalább részleges regenerálásában.

Kapcsolódó porgram: www.tapasztalatok.hu

*Javaslat a csütörtöki értekezletre.

Nincsenek megjegyzések: