2008. március 20., csütörtök

DEMO: Depresszió

Minden ember egyedi és megismételhetetlen, következésképpen ami nekem bejött, nem biztos, hogy neked is bejön.

Gyógyszermentesen vészletem át a legutolsó mélyrepülésemet.



Sok mindent próbáélgattam, korábban is, a gyógyszerek nevét nem sorolom fel. Nem segített egyik sem.

Ami viszont bevált, az a Culevit (bár nem erre találták ki, de a szer felfedzője szerint megmagyarázható az antidepresszáns hatás.) és az Alveo, a 26 gyógynövényből álló modern elixir. (Bár nem tudom, melyik használt a 26 közül.)



A fenti két szer mellett folyamatosan használtam Japántapaszt (kivéve, amikor nem), tovább rengeteget írtam. Nem közlésre, csak úgy magamnak. Jelenleg Jiaogulan-teát iszogatok.

Az írás mellett az olvasás használt sokat. Egyszer megmértem, a csúcsidőszakban napi 120 gépelt oldalnyi szöveget olvastam, és átlagosan napi 10-15 oldalt írtam. Hetekig semmi mást nem csináltam, csak írtam, olvastam, és persze imádkoztam. Persze az sem mindegy, mit olvastam, erről még irok, de röviden: ami éppen jól esett.

A pozitiv könyvekere, megjegyzem, rá se tudtam nézni,


ekkor fedeztem azonban fel a neten a webkettes site-okat, heteket töltöttem a tanulmányozásukkal, és remekül eltrelte a figyelmemet a bánatomról.

Túl vagy rajta? Oszd meg a tapasztalataidat!



A depresszió szörnyű, ezt tudja aki benne volt. Ezért elhatároztam, hogy összeszedem, hogy kinek mi vált be, és kinek hogy sikerült kimászni belőle. Talán egyszer még egy hasznos könyv is lehet belőle.

Ha te túl vagy már depin, és van tanulsága, úgy érzed, vagy egyszerűen csak jól esne leírni a történetedet, és hogy ki, mi, hogyan segített, küldd el emailen nekem vagy tedd fel a weboldalon, amelyik kényelmesebb. A cimlapon az oldal alján található ablakban videót is feltölthetsz, ha emellett döntesz.

Tovább a tapasztalatok oldalára!

Blog a depresszió öngyógyításáról és a gyógyulási tapasztalatok gyűjtéséről.

Nincsenek megjegyzések: